srijeda, 18. svibnja 2016.

Damir Nikšić kandidat za načelnika općine Centar: Libertarijanac, individualista i anarhista

Damir Nikšić, konceptualni umjetnik iz Sarajeva, novi je kandidat za načelnika općine Centar. Nikšić je trenutno u fazi prikupljanja potpisa za kandidaturu.
U razgovoru za Klix.ba i upit o tome koji je bio osnovni motiv kandidature za načelnika općine Centar, Nikšić navodi kako je odlučio da iskoristi mogućnost koju mu pruža demokratija. Svako ko želi da se kandiduje za ovu poziciju, mora skupiti 200 potpisa i 1.000 KM takse, čime postaje nezavisni kandidat načelnika općine.

"Kad mi već država daje tu mogućnost, a ništa mi zakonski ne stoji na putu da to uradim, zašto bih ja sam sebe sakatio i zašto bismo samima sebi govorili kako mi 'nismo za to', i kako mi to 'nećemo znati'? Kao da su oni na vlasti rođeni za to. Demokratija nije elitistička, već stvorena da svako u njoj učestvuje. Ne moraš za to polagati nikakve ispite, čak ne moraš otići ni kod psihijatra, pa tako može svaka budala da se kandiduje. Ali eto, moraš skupiti 200 potpisa da bi se vidjelo da te ipak ljudi podržavaju, da nisi neka sumanuta budala", kaže Nikšić.

Nikšićeva politička filozofija se ogleda u shvatanju da živimo u krizi građanskog društva i građanske države, gdje je umjesto demokratije napravljena etnokratija, ustrojstvo u kojem jedna etnija vlada nad svim ostalima i u kojoj je svaki političar predstavnik nekog naroda, a ne građana.




Nema komentara:

Objavi komentar